top of page
  • קצר & לעניין

הסיבה להתפרצות נגיף הקורונה בסין


 

וירוס הקורונה התפרץ בסין אך הוא תוכנת כדי להשפיע על כלל האנושות. הוא נוצר על ידי הבריאה במטרה להאיץ תהליך אבולוציוני ברמת הגוף והמחשבה . לקריאה על הסיבה הרוחנית להתפרצותו



מדוע הוא התפרץ דווקא בסין?

הסיבה הפרקטית – אפקטיביות בהדבקה

צפיפות האוכלוסייה בסין היא מהגבוהות בעולם ולכן היא מהווה מקום אידאלי לשתילת וירוס שיתפשט במהירות למספר הרב ביותר של אנשים. בנוסף לכך, אנשי עסקים ותיירים רבים יוצאים ונכנסים מסין באופן תדיר.

הבחירה בסין כמקור למגיפה, בראש ובראשונה, היא האפקטיביות שלה.

הסיבה התודעתית – שינוי ביחס של האנושות לחומר

סין היא מעצמה כלכלית האחראית על ייצור המוני של חפצים באופן שתורם לפגיעה בכדור הארץ. רוב החפצים המיוצרים בסין, גורמים לעולם יותר נזק מתועלת, יותר זיהום מהתפתחות ויותר בזבוז מהתייעלות. כדי לייצר איזון בנושא כמויות הייצור והצריכה של חומר בעולם שלנו, הבריאה מציבה על האנושות בלמים שונים. בלימת סין כנקודת הפצה היא רבת משמעות עבור המסחר בכל העולם. עם התפרצות הקורונה, מפעלים רבים בסין נסגרו, עסקים הנשענים על ייבוא מסין ניזוקים ואנשים ביטלו רכישות.


הבחירה בסין לא קשורה להתנהלות הספציפית של סין, אלא להתנהלות גלובלית של חומרנות יתר.

סין היא לא הסיפור כאן. היחס של האנושות לחומר, הוא הסיפור.

סין היא רק נקודת הפצה אפקטיבית ביותר ליצירת מהלך שיעכב את בזבוז המשאבים הפוגע בעולם.


מדוע כל כך חשוב להפסיק לבזבז אנרגיה של חומר?

רוב בני האדם משקיעים יותר זמן, כסף וכוח בהשגת מטרות חומריות מאשר בפיתוח עצמי פנימי. בעוד החומר הוא זמני ומתכלה ההתפתחות הפנימית היא המשכית ונצחית. אנחנו נמצאים בפתחו של עידן האוויר - עידן הדלי – המהווה פתח להתפתחות אישית רוחנית, לרכישת ידע והשכלה ולפיתוח מדעי וטכנו-אקולוגי שייעל ויקל על החיים באדמה. וירוס הקורונה הוא אחד מהזרזים לתהליך השינוי. על תפקיד הוירוס בשינוי התודעה המידע מבוסס על תקשורים מאת זאב אבירז.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page